II Międzynarodowy turniej koszykówki mężczyzn

ROSA Cup 2017

MVP ROSA CUP 2017

Aystraukas Mykolas (VKM Vilnius)

 

PIERWSZA PIĄTKA:

Simas Jarumbauskas (VKM Vilnius)

Rimas Dambrauskas (VKM Vilnius)

Mateusz Kowalski (Trefl Sopot)

Aleksander Lewandowski (Biofarm basket Poznań)

Redas Vencklovas (Panavezio KSC)

 

 

Klasyfikacja Generalna

oraz najlepszy zawodnik drużyny

 

1. VKM Vilnius (Litwa) – Gedminas Mekrzeckaus

2. Trefl Sopot – Mateusz Zozuń

3. Biofarm Basket Poznań – Wojciech Tomaszewski

4. Panavezio KKSC (Litwa) – Edgaras Slaitas

5. USK Praha (Czechy) – Patrik Samoura

6. Sokol Srsni Pisek (Czechy) – Vojtech Sykora

7. Niedźwiadki Hensfort Przemyśl – Kacper Walciszewski

8. BC Tartu (Estonia) – Radno Richard Arak

9. Ventspils Spars (Łotwa) – Ralfs Erskskis

10. Cracovia 1906 Szkoła Gortata Kraków – Radosław Skubiński

11. BC Snakes Ostrava (Czechy) – Dominik Lukas

12. ROSA Radom – Hubert Strzelec

13. Stella Azzurra Roma (Włochy) – Dalph Panopio

14. BC Khizhaki Kiev (Ukraina) – Nikita Bondarenko

15. TBV Start Lublin – Jan Piliszczuk

16. BK MSK Kezmarok (Slowacja) – Maros Janicek

Harmonogram meczów „o miejsca”:

(kliknij, aby powiększyć)

Wyniki fazy grupowej

HARMONOGRAM:

Informacje ogólne o turnieju:

  1. Organizatorem II Międzynarodowego turnieju koszykówki „ROSA Cup” jest Klub Sportowy Rosa-Sport Radom
  2. Turniej Koszykówki „ROSA Cup 2017” zostanie rozegrany w terminie 14.09.2017 do 17.09.2017.
  3. Turniej jest przeznaczony dla chłopców urodzonych w roku 2000 i młodszych (U-18).
  4. Turnieju zaplanowany jest dla 16 drużyn.
  5. Planowany jest udział 2-4 drużyn polskich i 14-12 drużyn z za granicy.
  6. Szczegółowy harmonogram gier zostanie rozesłany do klubów do 31.08.2017
  7. Turniej rozgrywany będzie na 4 halach sportowych (podłoga drewniana).
  8. Mecze oraz cały turniej będą rozgrywane zgodnie z oficjalnymi przepisami koszykówki FIBA Europe.
  9. Mecze rozgrywane w ramach turnieju będą sędziowane przez najwyższej klasy sędziów z całego świata, uczestniczących w tym samym terminie w campie przedsezonowym.
  10. Turniej zaplanowany jest jako cykliczny i będzie rozgrywany co roku w ostatni weekend września w kategorii U-18.
  11. We wszystkich sprawach nie ujętych w niniejszym informatorze decyzje podejmuje dyrektor generalny turnieju.

System rozgrywania turnieju:

I runda grupowa:

Drużyny zostaną podzielone na 4 grupy (A, B, C, D) po 4 drużyny w każdej grupie

Mecze „każdy z każdym” w grupie

Każda drużyna rozegra 3 mecze w fazie grupowej

 

Grupa A Grupa B Grupa C Grupa D
1. A-1 1. B-1 1. C-1 1. D-1
2. A-2 2. B-2 2. C-2 2. D-2
3. A-3 3. B-3 3. C-3 3. D-3
4. A-4 4. B-4 4. C-4 4. D-4

II runda o miejsca I-VIII

(drużyny, które zajmą w swoich grupach 2 pierwsze miejsca):

  1. Mecz Nr 1: A1-B2
  2.  Mecz Nr 2: A2-B1
  3. Mecz Nr 3: C1-D2
  4. Mecz Nr 4: C2-D1
  5. Mecz Nr 5: Zwycięzca meczu 1 – Zwycięzca meczu 3
  6. Mecz Nr 6: Zwycięzca meczu 2 – Zwycięzca meczu 4
  7. Mecz Nr 7: Pokonany meczu 1 – Pokonany meczu 3
  8. Mecz Nr 8: Pokonany meczu 2 – Pokonany meczu 4
  9. Mecz Nr 9 (O miejsce VII): Pokonany meczu 7 – Pokonany meczu 8
  10. Mecz Nr 10 (O miejsce V): Zwycięzca meczu 7 – Zwycięzca meczu 8
  11. Mecz Nr 11 (O miejsce III): Pokonany meczu 5 – pokonany meczu 6
  12. Mecz Nr 12 (O miejsce I): Zwycięzca meczu 5 – Zwycięzca meczu 6

II Runda o miejsca IX-XVI

(drużyny, które zajmą w swoich grupach miejsca 3 i 4)

  1. Mecz Nr 13: A3-B4
  2. Mecz Nr 14: A4-B3
  3. Mecz Nr 15: C3-D4
  4. Mecz Nr 16: C4-D3
  5. Mecz Nr 17: Zwycięzca meczu 13 – Zwycięzca meczu 15
  6. Mecz Nr 18: Zwycięzca meczu 14 – Zwycięzca meczu 16
  7. Mecz Nr 19: Pokonany meczu 13 – Pokonany meczu 15
  8. Mecz Nr 20: Pokonany meczu 14 – Pokonany meczu 16
  9. Mecz Nr 21 (o miejsce XV): Pokonany meczu 19 – Pokonany meczu 20
  10. Mecz Nr 22 (o miejsce XIII): Zwycięzca meczu 19 – Zwycięzca meczu 20
  11. Mecz Nr 23 (o miejsce XI): Pokonany meczu 17 – pokonany meczu 18
  12. Mecz Nr 24 (o miejsce IX): Zwycięzca meczu 17 – Zwycięzca meczu 18

Każda drużyna rozegra podczas turnieju 6 meczy

Zgłoszenie do Turnieju:

  1. Zgłoszenie do turnieju odbywa się wyłącznie na oficjalnym formularzu zgłoszeniowym (link do formularza) w terminie od 01.05.2017 do 30.06.2017.
  2. W przypadku wcześniejszego zapełnienia przewidywanej liczby uczestników, organizator zastrzega sobie prawo skrócenia terminu zgłoszeń.
  3. Zgłoszenie należy przesłać na podany adres poczty elektronicznej: r.bartkiewicz@rosasport.pl
  4. Jako potwierdzenie zgłoszenia do turnieju należy wpłacić kaucję na wskazane przez organizatora rachunek bankowy w wysokości:
    • 1000 PLN
    • 250 €
  5. Kaucja zostanie zwrócona klubowi w pełnej wysokości w terminie do 7 dni po zakończeniu turnieju, lub na prośbę klubu zostanie zaliczona na poczet opłaty wpisowego do turnieju.
  6. Kaucję należy wpłacić w terminie do 14 dni po zgłoszeniu pisemnym na konto:
    Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. (BPS S.A.)
    00-844 Warszawa
    ul. Grzybowska 81– Wpłaty w PLN: 63 1930 1871 2370 0347 6491 0001
    – Wpłaty w EUR: SWIFT: POLUPLPR
    IBAN: PL36193018712370034764910002
  7. W przypadku nie wpłacenia kaucji w w/w terminie zgłoszenie pisemne klubu traktowane jest jako nieważne (skreślenie z listy uczestników).
  8. W przypadku nie przyjęcia drużyny do turnieju z powodu przekroczenia liczby miejsc kaucja zostanie niezwłocznie zwrócona klubowi w całości.
  9. Organizator prześle potwierdzenie przyjęcia do turnieju po otrzymaniu zgłoszenia na formularzu zgłoszeniowym i po wpłaceniu kaucji.
  10. W przypadku rezygnacji  z udziału w turnieju do 15 czerwca 2017 kaucja podlega zwrotowi w wysokości 50%.
  11. W przypadku rezygnacji po 15 czerwca 2017 kaucja nie podlega zwrotowi.
  12. Do turnieju zostaną zakwalifikowane 2-4 drużyny polskie i 14-12 drużyn z zagranicy, z zastrzeżeniem, iż każdy kraj reprezentowany jest przez jedną drużynę.
  13. W przypadku zgłoszenia większej liczby drużyn z jednego kraju, organizator zakwalifikuje do udziału tylko jedną drużynę z każdego kraju. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
  14. W przypadku mniejszej liczby zgłoszeń do turnieju niż zaplanowana liczba miejsc możliwy jest udział większej liczby drużyn z jednego kraju. Decyzję o przyjęciu podejmuje organizator.

Nagrody:

  1. Pamiątkowe koszulki turniejowe dla każdego członka ekipy (15 koszulek dla drużyny)
  2. Przydatny gadżet dla każdego trenera
  3. Dyplomy i Puchary za miejsca I-IV
  4. Pamiątkowe dyplomy za miejsca V-XVI
  5. Statuetki i nagrody indywidualne dla  „I Piątki Turnieju” (zawodnicy wybrani z drużyn z miejsc I-VIII)
  6. Statuetka dla najlepszego zawodnika w każdej drużynie
  7. Statuetka i nagroda indywidualna dla MVP turnieju
  8. Statuetka i nagroda indywidualna dla najlepszego strzelca turnieju
  9. Statuetka i nagroda indywidualna dla najlepszego rozgrywającego turnieju
  10. Statuetka i nagroda indywidualna dla najlepszego obrońcy turnieju
  11. Statuetka i nagroda indywidualna dla najlepszego zawodnika podkoszowego turnieju
  12. O wyborze do pierwszej „piąti”, MVP, najlepszego rozgrywającego, najlepszego obrońcy i najlepszego zawodnika podkoszowego decydują trenerzy drużyn w drodze głosowania.

Koszty uczestnictwa (dojazd, zakwaterowanie, wyżywienie):

  1. Dojazd uczestników na koszt własny.
  2. Organizator zapewnia transfer drużyn z lotniska w Warszawie do Radomia oraz po zakończeniu turnieju z Radomia do Warszawy.
  3. Wpisowe do turnieju wynosi:
    • 2800 PLN
    • 700 €
  4. Noclegi i wyżywienie w ramach wpisowego do turnieju jest zagwarantowane dla 15 członków drużyny.
  1. W ramach wpisowego organizator gwarantuje:
    • Zakwaterowanie w hotelach 3* lub w domu studenckim o standardzie europejskim (4 noclegi)
    • Wyżywienie – 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) w hotelach:
      • Kolacja – 13 września 2017
      • Śniadanie, obiad kolacja – 14, 15,16 września 2017
      • Śniadanie, obiad – 17 września 2017
    • Transfer drużyn pomiędzy hotelem i halami sportowymi, w przypadku braku własnego środka transportu.
  2. W przypadku większej liczby członków drużyny niż 15 opłata wynosi:
    • 100 PLN/osobo/dzień
    • 25 €/osobo/dzień

Inne atrakcje:

  1. Podczas turnieju odbędzie się clinica trenerska (16.09.2017)
    (2-3 wykłady o tematyce szkolenia młodzieżowego poprowadzona przez wybitnych,
    o uznanym dorobku trenerów.)
  2. Spotkanie integracyjne zawodników, trenerów, sędziów (15.09.2017).
  3. Możliwość skorzystania z klubu fitness (sauny) / www.popgym.pl
  4. Możliwość skorzystania z pływalni